Bas Me Briga Sta Ce Ko Reci

Mnoge ljude koje ja poznajm cesto se brinu sta ce ko reci.Kada kazem sta ce ko reci mislim na da gledaju kako si se obukao,jel si ovo ono itd......




Mene iskreno to jako nervira kada neko kaze a joj necu ici ovako ko zna ste ce reci ovaj,onaj.Ako celog zivota budete tako gledali na zivot i obazirali se na to sta ce ko reci necete dogurati nigde u zivotu.



Verujem da ste shvatili o cemu pricam,e sada cu Vam malo pojasniti kako da to vise negovorite sebi.


Apsolutno treba da vas je briga sta ce ko reci ako ce te se Vi celog zivota drzati toga necete nigde u zivotu dogurati.Jednostavno mene je briga kako se ja osecam i ako hocu da obucem majcu kratkih rukava na minus 8 ja cu to uraditi.


Naravno posto sam ja mali kanal i blog ja primam samo pozitivne kritike naravno ako je neka negativna u smislu sta treba da popravim ja cu je podrzati i poraditi na tome.Na primer u Americi ljude boli uvo dal vlogujes ili ne,a kod nas ako to radis svi se okrecu za 360 stepeni za vama.
Sustina ovog posta je da treba da vas bas briga sta ce ko reci i da zivite zivot opusteno.


Jakna:Beneton
Majca://
Duks:Springfield
Trenerka:Nike
Kanadjanke://



Коментари