Classy


Hello, how are you today? Spring is here for few days and I'm so happy. If you do not know the nike shoes on hot selling, you have a direct connection to see prices, after photos. I am in love with this Zara jeans, it's a very good quality and all the positive things for them. Follow me on Instagram for new outfits ideas and new photo @ilo.fashion


Caos, kako ste? Ja sam vrlo uzbuđen pošto prolece dolazi za par dana, najviše me raduje činjenica da posle proleca dolazi leto. Inače leto je moje omiljeno godišnje doba, a koje je Vaše? I zbog čega? Ako niste znali ove patike su na velikom sniženju tako da ispod fotki imate direktan link da vidite cenu itd. Ove Zara farmerice sam kupio pre godinu dana i iskreno kada sam ih kupio nisu mi se svidjale ali u zadnje vreme ne izlazim iz njih. Mogu reći da se ispalte za tu cenu i vrlo su kvalitetne. Zapratite me na Instgramu za nove outfit ideje i nove fotografije @ilo.fashion







Jacket: Terranova Similar HERE
Jeans: Zara
Sweater: Terranova Similar HERE
Sneakers: Nike HERE


Коментари