Ripped Trousers


Hello, how are you? The star of today's outfits is Zara ripped jogger trousers. I'm definitely in love with this Zara sweatsuit. How do you like it? Also I adore this t-shirt that is also from Zara. All information where you can find things from the posts after all photos. Follow me on Instagram for new photo and outfit ideas @ilo.fashion

Ćao svima, kako ste danas? Već je skoro polovina aprila i shvatio sam da vreme prebrzo prolazi da bih ga trošio uzalud na neke ljude, stvari i ostale gluposti. Tako da pametno odlučujte na šta ćete trošiti vreme. Da se mi vratimo na outfit. Zvezda današnjeg outfita je ova zarina "pocepana" trenerica. Pre par meseci sam video iscepanu trenericu na nekom liku i odmah sam poželeo da je imam, ali nigde nisam mogao da je nadjem. Bukvalno trazio sam je u svakoj radnji i ništa. Bila me je i prošla volja za njom sve dok pre par nedelja nisam naleteo na nju u zari i rekao sam sebi mormam je kupiti. Definitivno je obožavam i ovo mi je omiljena trenerica koju sam ikada imao. I ako sam se dvouimio izmedju crne i zelene, crna je ipak pobedila. Kako se Vama čini? Takodje ova zarina majca mi je jedna od mojih top 5 majci koje najviše volim. Ispod svih slika imate direktne linkove da pogledate informacije o trenerici, majci itd. Zapratite me na Instagramu za nove slike @ilo.fashion








T-Shirt: Zara HERE in white color
Trousers: Zara HERE 
Sneakers: Adidas via N sport HERE
Watch: Casio G shock HERE


Коментари